هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

بیایید ایده آینه های قدیمی خانه پدربزرگ و مادربزرگ و همان آینه های ساده روی طاقچه را کنار بگذاریم و به جذابیت عنصر دکوراسیون در طراحی داخلی خانه های امروزی فکر کنیم. آینه دکوراتیو به مدل آینه هایی اطلاق می شود که طراحی خاصی دارند و به روش های مختلف تزئین می شوند. این مدل آینه دکوراتیو از هر نظر عالی است و با طراحی فوق العاده خود زیبایی خاصی به فضا می بخشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به بازتر شدن فضا اشاره کرد که بهترین عنصر تزئینی برای خانه های کوچک است.


در زیر با انواع آینه دکوراتیو آشنا می شوید و نکات مهمی برای آویزان کردن آن می آموزید. امیدواریم بهترین طراحی را برای فضای خود بکشید و از ظاهر جذاب آن لذت ببرید.


آینه دکوراتیو مناسب چه فضایی است؟


آینه ها با توجه به خصوصیات، نوع و طراحی برای هر محیطی قابل استفاده هستند. از این مدل آینه برای طراحی و تزیین محیط هایی مانند منازل مسکونی، باشگاه های ورزشی، سالن های مهمانی، محل کار و مکان های تفریحی استفاده می شود و شکل آینه در انواع مختلف بر اساس سلیقه طراحی می شود.


در زیر با سایر محیط های نصب آینه دکوراتیو توصیه شده آشنا خواهید شد:


اتاق خواب: یکی از بهترین مکان ها برای نصب آینه دکوراتیو اتاق خواب است. اجرای آینه در این محیط ظاهری شیک و زیبا به محیط می بخشد و با انعکاس نور در روز نیاز به نورپردازی را از بین می برد. همچنین هنگام آماده شدن و امتحان کردن سبک های روزمره بسیار مفید است.


ورودی ها: امروزه استفاده از آینه دکوراتیو در ورودی بسیاری از خانه ها دیده می شود که به زیباتر و بزرگتر جلوه دادن این محیط کمک می کند. استفاده از آینه در کنار جاکفشی و سایر عناصر تزیینی در راهروها نیز می تواند ایده بی نظیری برای زیباسازی این فضا باشد.


پذیرایی: پذیرایی به دلیل استقبال از میهمانان مهم ترین قسمت خانه در طراحی داخلی است که با استفاده از تکنیک آینه می توان فضایی دلنشین و شیک به آن بخشید.


آیا از آینه‌های دکوراتیو در فضای بیرون و نمای ساختمان نیز استفاده می‌شود؟


آینه های دکوراتیو در رنگ های مختلفی مانند طلایی، مسی، نقره ای و برنزی طراحی می شوند که هر کدام برای فضا و دکوراسیون خاصی قابل استفاده هستند. این متریال به دلیل عدم سفت شدن برای نمای بیرونی و نمای ساختمان استفاده نمی شود و بیشتر جنبه تزیینی برای نمای داخلی دارد اما اگر می خواهید از براقیت خاصی در نمای بیرونی استفاده کنید مواردی مانند کامپوزیت آلومینیوم براق، سرامیک براق و HPL براق برای نما به جز بهترین ها مناسب هستند انتخاب هایی هستند که این روزها طرفداران زیادی دارند.


اکثر طراحان داخلی از آینه های دکوراتیو بدون هیچ محدودیتی برای تزیین فضاهای داخلی مختلف استفاده می کنند. حتی امروزه که طرح ها، رنگ ها و اشکال آینه های دکوراتیو بسیار متنوع شده است، نصب آن ها در طراحی خاص محیط های داخلی دگرگونی وصف ناپذیری ایجاد کرده است. اما تحقق این ایده برای محیط خارجی و نمای ساختمان کمی غیرقابل پیش بینی است و تاکنون هیچ طراح داخلی و خارجی از این ایده استفاده نکرده است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد