هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

پرفروش ترین برند شیر توالت بازار

یکی از شیک ترین و زیباترین شیرهای حمام موجود در بازار، شیر توالت شودر است که در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شود. کیفیت مدل های مختلف شودر حرف اول را می زند و در بین برندهای مختلف به خوبی شناخته شده است. یکی دیگر از مزایای شیر شودر وجود هواکش در طراحی آن است که به افزایش شدت و فشار آب کمک می کند. همچنین در کاهش مصرف بسیار موثر است. این قسمت باعث شده ترکیبی از آب و هوا از شیر سرریز شده و آب با فشار بیشتر و مقدار کمتری خارج شود. در حالی که در شستشو تداخلی ایجاد نمی کند. شیرهای حمام شودر بسیار زیبا و مناسب برای دکوراسیون های جدید و مدرن هستند و عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهند.


برند شودر در طول سالیان متمادی توانسته رضایت کامل مشتریان را به دست آورد و در تولید محصولات با کیفیت موفق عمل کند. شیر آب شودر با ضمانت کیفیت کار و بدنه محکم عرضه می شود و مدل های مدرن آن بسیار پرطرفدار هستند. همچنین مدل های کلاسیک همزن توالت فرنگی در چندین طرح زیبا و شکیل طراحی شده اند که روکش منحصر به فرد آن طراحان داخلی را شگفت زده کرد. تمامی محصولات حمام شودر با استاندارد لازم ساخته شده اند و این موضوع عمر محصولات را بسیار افزایش داده است. از دیگر طرح های خارق العاده شیر روشویی شودر می توان به محل قرارگیری اهرم آن اشاره کرد که بسیار خاص و ساخت آسان است.



ویژگی شیر توالت شودر


اولین و مهمترین ویژگی شیرهای روشویی این برند آلودگی کمتر آنهاست. شیر توالت شودر  آب دارای طراحی منحصر به فردی بوده و رنگ آمیزی آن ها باعث کاهش رسوب می شود. شیرآلات شودر بسیار راحت تمیز می شوند و هر از چند گاهی با یک دستمال مرطوب ساده تمیز می شوند بدون اینکه اثری بر روی آنها باقی بماند.

هواکش یا کاهنده مصرف آب یکی دیگر از ویژگی های محبوب شیرهای حمام شودر است که به سر شیر متصل می شود و آب مخلوط با هوا را تامین می کند که باعث کاهش مصرف آب می شود. در عین حال، فشار ایده آل را فراهم می کند. کیفیت عالی به همراه قیمت منصفانه میکسرهای شودر باعث شده تا بسیاری از صاحبان این برند را انتخاب کنند. تنوع زیاد شیرآلات شودر انتخاب را برای مشتریان آسان کرده و به آنها کمک می کند تا به راحتی محصول مورد علاقه خود را در بین مدل ها و انواع مختلف، رنگ و جنس بدنه خریداری کنند.


بدون شک شما با نام شیرآلات شودر آشنا هستید. این برند یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای شیرآلات ایرانی است که محصولات منحصر به فرد و متنوعی را ارائه می دهد، همه محصولات دارای کیفیت و منحصر به فرد بودن هستند. نمایندگی های شیرآلات شودر در سراسر کشور و شهرهای مختلف حضور پررنگی دارند و با خدمات رضایت بخشی بهترین ها را به مشتریان خود ارائه می دهند. شیرآلات یکی از مهم‌ترین لوازم بهداشتی ساختمان‌های مسکونی و غیره هستند که جریان آب را کنترل می‌کنند و در قسمت‌های مختلف خانه مانند آشپزخانه، توالت و حمام نصب می‌شوند.


در گذشته تنها هدف از تولید شیرآلات باز و بسته شدن جریان آب بود اما امروزه طراحی خاص و زیبای این دسته از تجهیزات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است و سهولت استفاده را نیز باید در طراحی در نظر گرفت. . برند شودر یکی از برندهایی است که تمامی جنبه ها و ویژگی های مهم و تاثیرگذار را برای تولید محصولات خود در نظر گرفته و توانسته رضایت 100 درصدی مخاطبان را جلب کند. پس بیایید در این مقاله با شیرآلات شودر بیشتر آشنا شویم و ویژگی های مختلف آن را به چالش بکشیم.



انواع شیرآلات شودر


شودر تنها تولید کننده محصولات خاص و متنوع شیرآلات خانگی است که فعالیت خود را در دهه 70 آغاز کرد و امروزه شاهد انواع شیرآلات پرکاربرد و باکیفیت این برند هستیم. همچنین امکان خرید شیرآلات شودر مانند  شیر توالت شودر را فراهم کرده است تا مشتریان با خیالی آسوده خرید کنند و نگران رفتن به بازار نباشند. در زیر با انواع شیرآلات شودر آشنا خواهید شد و مزایای هر یک از آنها را بررسی خواهیم کرد:


شیرآلات شودر مدل یونیک


شیرآلات با طراحی منحصر به فرد شودر یکی از جذاب ترین شیرآلات این برند می باشد که بسیار سریع و راحت نصب می شود و سطح آن کمتر در معرض آلودگی قرار می گیرد. این مدل را می توانید در رنگ های مختلف مانند کروم سفید، طلایی، طلایی مشکی، کروم مات و ... خریداری کنید. و به راحتی آن را با سایر عناصر محیطی بهداشتی طراحی کنید.


شیرآلات شودر مدل اروپا


شیرآلات شودر مدل اروپایی از ست های باکیفیت و زیبای این برند هستند که برای شیرهای حمام، توالت و ماشین ظرفشویی قابل خریداری هستند. شما می توانید این مدل را در رنگ های مختلف کروم و کروم مات تهیه کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.



شیرآلات شودر مدل لوکا


شیرآلات لوکا برند شودر به صورت اهرمی طراحی شده اند که به صورت دال تولید می شود. . می توان آن را بسیار آسان و راحت خریداری و نصب کرد.


شیرآلات شودر توکار


شیرآلات توکار شودر همانطور که از نام آن پیداست با سلیقه طراحی شده اند و با استفاده از زانویی تعبیه شده با نگهدارنده در داخل کابینت یا دیوار نصب می شوند. امروزه استفاده از مدل توکار در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار به چشم می خورد و تمیزی و منحصر به فرد بودن امکانات را افزایش می دهد. از آنجایی که کیفیت میل سوپاپ و سایر اجزای شیر برای نصب این مدل شیر آب بسیار مهم است، با انتخاب مدل نهایی خود از برند شودر می توانید با خیال راحت از تمیزی نصب و دگرگونی سرویس بهداشتی خود لذت ببرید.


2 مدل پرطرفدار آینه دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی

بیایید ایده آینه های قدیمی خانه پدربزرگ و مادربزرگ و همان آینه های ساده روی طاقچه را کنار بگذاریم و به جذابیت عنصر دکوراسیون در طراحی داخلی خانه های امروزی فکر کنیم. آینه دکوراتیو به مدل آینه هایی اطلاق می شود که طراحی خاصی دارند و به روش های مختلف تزئین می شوند. این مدل آینه دکوراتیو از هر نظر عالی است و با طراحی فوق العاده خود زیبایی خاصی به فضا می بخشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به بازتر شدن فضا اشاره کرد که بهترین عنصر تزئینی برای خانه های کوچک است.



انواع آینه دکوراتیو


این روزها آینه ها فقط برای بررسی آرایش یا بررسی مرتب بودن لباس ها نیستند. زیرا مدل های دکوراتیو نشان داد که آینه ها می توانند عناصر تزئینی منحصر به فردی باشند و به خوبی با سایر قطعات و وسایل منزل ترکیب شوند. به عنوان مثال با قرار دادن مجموعه ای از آینه های کوچک در کنار یکدیگر می توانید الگوی جذابی طراحی کنید و در عین حال از انعکاس نور در خانه و اتاق لذت ببرید. یک آینه تزئینی با قاب زیبا در اتاق نشیمن یا راهرو می تواند به اندازه یک عکس جذاب و پرطرفدار باشد و مکمل نوع دکوراسیون انتخابی باشد.


آینه دکوراتیو طرح کلاسیک


آینه طرح کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مدل هایی است که با هنرمندانه بسیار زیبایی طراحی شده و نه تنها جلوه خاصی به فضا می بخشد. همچنین می تواند جایگزین نمای دیوار شود. این طرح آینه دکوراتیو برای لوکس نشان دادن پذیرایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در رنگ های مختلف قابل سفارش است. استفاده از این نوع آینه به موقعیت مکانی آن بستگی دارد، اما هر چه خلاقانه تر طراحی شود به نظر بیننده خاص تر می شود. جالب است بدانید که برای سقف نیز از طرح های کلاسیک استفاده می کنند که محیط را جذاب می کند. یکی دیگر از مزایای این عنصر تزئینی قیمت مناسب آن است که به راحتی با پانل های گران قیمت و به همان اندازه محبوب جایگزین می شود.


آینه دکوراتیو گرد


هر کسی دوست دارد خانه خود را مطابق با سلیقه خود تزئین کند. طراحی دکوراسیون یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که در روحیه افراد تاثیر بی نظیری دارد. اگر به خوبی اجرا شود، می تواند تأثیر عاطفی زیادی داشته باشد و به محض ورود همه را شگفت زده کند. یکی از ایده های طراحی شیک، آینه گرد دکوراتیو است که کمک زیادی به بزرگتر شدن فضا می کند و درخشندگی خاصی به فضا می بخشد. معمولا از این آینه دکوراتیو برای مکان های مدرن و شیک مانند هتل ها، تالارها، مزونت ها و غیره استفاده می شود. و یکی از طرح های مورد علاقه تمام دوران است. شما می توانید این طرح را در رنگ های مختلف مانند طلایی، نقره ای و ... طراحی کنید. و فضای روشن و روشن تری داشته باشند.



تاثیر آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی


آینه  دکوراتیو یکی از بهترین اکسسوری ها برای دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. بهترین آینه ها برای استفاده در فضای داخلی خانه آن نمونه هایی هستند که معمولا در اتاق نشیمن بالای مبل استفاده می شوند تا زیبایی بصری اتاق نشیمن را دو چندان کنند و نظر همه را به خود جلب کنند. این دکوراسیون نماد شفافیت و صداقت است و انرژی مثبت را در دکوراسیون منزل منعکس می کند.


یکی از ویژگی های مهم آینه دکوراتیو این است که با انعکاس نور به داخل، روشنایی محیط را افزایش می دهد. اگر خواهان دکوراسیونی مجلل هستید و علاقه مند به استفاده از آینه برای دکوراسیون داخلی ساختمان خود هستید، پیشنهاد می کنیم از آینه های دکوراتیو استفاده کنید زیرا می توانید این مدل از آینه ها را به هر شکلی که می خواهید قرار دهید .


نورپردازی در قسمت های مختلف خانه فضایی زیبا و شیک ایجاد می کند. آینه های تزئینی از قدیم الایام در خانه های سنتی و مدرن استفاده می شده است. این مدل ها در انواع و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. بر کسی پوشیده نیست که آینه یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم خانه است. آینه های دکوراتیو طراحی متنوع و متفاوتی دارند که در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها، تالارها، رستوران ها و ... استفاده می شود.