هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

پرفروش ترین برند شیر توالت بازار

یکی از شیک ترین و زیباترین شیرهای حمام موجود در بازار، شیر توالت شودر است که در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شود. کیفیت مدل های مختلف شودر حرف اول را می زند و در بین برندهای مختلف به خوبی شناخته شده است. یکی دیگر از مزایای شیر شودر وجود هواکش در طراحی آن است که به افزایش شدت و فشار آب کمک می کند. همچنین در کاهش مصرف بسیار موثر است. این قسمت باعث شده ترکیبی از آب و هوا از شیر سرریز شده و آب با فشار بیشتر و مقدار کمتری خارج شود. در حالی که در شستشو تداخلی ایجاد نمی کند. شیرهای حمام شودر بسیار زیبا و مناسب برای دکوراسیون های جدید و مدرن هستند و عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهند.


برند شودر در طول سالیان متمادی توانسته رضایت کامل مشتریان را به دست آورد و در تولید محصولات با کیفیت موفق عمل کند. شیر آب شودر با ضمانت کیفیت کار و بدنه محکم عرضه می شود و مدل های مدرن آن بسیار پرطرفدار هستند. همچنین مدل های کلاسیک همزن توالت فرنگی در چندین طرح زیبا و شکیل طراحی شده اند که روکش منحصر به فرد آن طراحان داخلی را شگفت زده کرد. تمامی محصولات حمام شودر با استاندارد لازم ساخته شده اند و این موضوع عمر محصولات را بسیار افزایش داده است. از دیگر طرح های خارق العاده شیر روشویی شودر می توان به محل قرارگیری اهرم آن اشاره کرد که بسیار خاص و ساخت آسان است.



ویژگی شیر توالت شودر


اولین و مهمترین ویژگی شیرهای روشویی این برند آلودگی کمتر آنهاست. شیر توالت شودر  آب دارای طراحی منحصر به فردی بوده و رنگ آمیزی آن ها باعث کاهش رسوب می شود. شیرآلات شودر بسیار راحت تمیز می شوند و هر از چند گاهی با یک دستمال مرطوب ساده تمیز می شوند بدون اینکه اثری بر روی آنها باقی بماند.

هواکش یا کاهنده مصرف آب یکی دیگر از ویژگی های محبوب شیرهای حمام شودر است که به سر شیر متصل می شود و آب مخلوط با هوا را تامین می کند که باعث کاهش مصرف آب می شود. در عین حال، فشار ایده آل را فراهم می کند. کیفیت عالی به همراه قیمت منصفانه میکسرهای شودر باعث شده تا بسیاری از صاحبان این برند را انتخاب کنند. تنوع زیاد شیرآلات شودر انتخاب را برای مشتریان آسان کرده و به آنها کمک می کند تا به راحتی محصول مورد علاقه خود را در بین مدل ها و انواع مختلف، رنگ و جنس بدنه خریداری کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد