هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

پرطرفدارترین مدل آینه برای دکوراسیون داخلی

آینه فقط برای حمام یا اتاق رختکن نیست. قرار دادن یک آینه قدی خوب می تواند به هر اتاقی نور و استایل ببخشد یا حضور آن در میز پذیرش توجه مهمانان را به خود جلب می کند. همچنین، بسیاری از مردم ترجیح می دهند آینه را به صورت عمودی در اتاقی با نور کم قرار دهند و فضای روشن تری را تجربه کنند. آینه در ایجاد توهم فضای بزرگتر و نمایانتر کردن فضاهای کوچکتر منحصر به فرد است، فقط کمی خلاقیت و درک لازم است تا بهترین تطابق بین آینه و سایر عناصر تزئینی را پیدا کنید.


آینه قدی دیواری

یکی از چشمگیرترین مدل های آینه های بالا مدل دیواری است که در کنار چیدمان داخلی به خوبی می درخشد و این روزها شهرت زیادی پیدا کرده است. قرار دادن این مدل روی دیوار نسبت به مدل های پایه و موبایل طرفداران بیشتری دارد و فضای خانه را مرتب و خاص جلوه می دهند. معمولا ارتفاع آینه دید بیشتر و وسیع تری را برای مخاطب فراهم می کند و فضای کمتری را اشغال می کند، همچنین در زوم کردن محیط بسیار موثر است. بسته به سلیقه خود، می توانید آینه قدی را روی دیوار سفارش دهید یا آن را تا نیمه به دیوار تکیه دهید.


خرید آینه قدی ارزان

آینه قدی کلاسیک بسیار محبوب است و در خانه های ایرانی بسیار دیده می شود. این مدل آینه با تزیینات کمی طراحی شده است و نقش های چوبی آن با منبت های کلاسیک در عین حال بی نظیر است. معمولا این آینه به شکل های گرد برش داده می شود که در دکوراسیون داخلی تاثیر فوق العاده ای دارد و همه را متحیر می کند. اما اگر به فکر خرید آینه قدی ارزان  هستید، به یاد داشته باشید که جذابیت و طراحی خاص آینه تنها با پرداخت هزینه مناسب محقق می شود. یکی دیگر از دغدغه های دوستداران این مدل آینه این است که آینه قدی را از کجا بخریم؟ آینه و همچنین سایر عناصر تزیینی و تزئینی فقط از یک تولید کننده معتبر و خوش نام پیشنهاد می شود و اگر از کیفیت و خدمات پس از فروش یک ست مطمئن نیستید هرگز خرید نکنید!

به طور کلی آینه های تمام قد در اندازه ها، قاب ها و طرح های مختلف موجود هستند و با هر سلیقه ای قابل خریداری هستند. اما امروزه می توانید یک آینه قدی مدرن را نیز ببینید. زیرا طراحی دکوراسیون اتاق ها و خانه ها به این سبک نزدیکتر است.
.

4 مدل پرطرفدار آینه دستشویی

آینه ها به یک مکمل فوق العاده برای حمام تبدیل شده اند و آینه های قدیمی از بین رفته اند. المان های مختلفی به آینه سرویس بهداشتی اضافه شده است که مطمئنا با ارائه ویژگی های منحصر به فرد، همه را شگفت زده خواهد کرد. بنابراین چه در حال طراحی یک حمام جدید یا شروع بازسازی حمام هستید، مهم است که بدانید بهترین آینه های موجود در بازار کدامند. این روزها آینه تا آینه با حاشیه های ساده و مد روز در بازار وجود دارد و انتخاب بین آنها کمی سخت شده است. اما آینه سرویس بهداشتی باید با طراحی این محیط سازگار باشد و بتواند نیازهای شما را برآورده کند.



انتخاب مدل آینه برای سرویس بهداشتی بیش از هر چیز دیگری در دکوراسیون حمام اهمیت دارد. آینه باید با سبک فضا مرتبط باشد. اگر شروع به بازسازی حمام و توالت کرده اید، گزینه ها و سبک های متنوعی دارید. اما اگر ترجیح می دهید سبک موجود را حفظ کنید، با کمی محدودیت در انتخاب مواجه خواهید شد. تقریباً هر جنبه ای از حمام مانند دکوراسیون، رنگ ها، نور و ... به تحقق سبک کلی کمک می کند و بر اساس انتخاب این اجزا، سبک خاص حمام مانند مینیمالیسم، لوکس بودن و... . در حال تحقق است. پس از تعیین سبک سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی، می توانید با انواع مدل های آینه سرویس بهداشتی  ارزان  نیز آشنا شوید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از رایج ترین و محبوب ترین خدمات بهداشتی آینه را مشاهده خواهید کرد:


آینه سرویس بهداشتی مدرن


آینه مدرن از جمله مدل های ساده اما شیکی هستند که برای سرویس های بهداشتی با دکوراسیون مدرن انتخاب می شوند. معمولا المان های این مدل سرویس بهداشتی بسیار مدرن بوده و هیچ گونه مشکل یا نقص قابل مشاهده ای در دیوار، کف و سقف دیده نمی شود. به همین دلیل آینه سرویس بهداشتی مدرن بزرگتر انتخاب شده و به افزایش فضا کمک زیادی می کند.



آینه سرویس بهداشتی چراغ دار


چراغ حمام آینه یکی از خاص ترین و جذاب ترین مدل های آینه برای این قسمت از خانه است. این مدل های آینه دارای نور در جلو یا پشت قطعه هستند و در سرویس بهداشتی کاربردی، دلپذیر و زیبا به حساب می آیند. هالیوود آینه، نور پس زمینه و نور جلو از جمله رایج ترین مدل های آینه هستند که به خوبی با سبک های مدرن امروزی مطابقت دارند.


آینه سرویس بهداشتی جدید


آینه های جدید همیشه با ویژگی های جدید عرضه می شوند. این دسته آینه در سرویس بهداشتی با جذابیت های خاصی معرفی شده اند و جدا از قابلیت های اولیه، دارای آپشن های اضافی مانند پخش موسیقی، سوئیچ های لمسی، نورپردازی LED و ... می باشند. علاوه بر این، وجود فضای ذخیره سازی در پشت آینه یکی از شیک ترین و کاربردی ترین آینه با طراحی جدید است که توانسته مخاطبان خود را شگفت زده کند.



آینه سرویس بهداشتی pvc


آینه چند سالی است که جایگاه ویژه ای در بازار دارد و برای خانه های کوچک و سرویس های بهداشتی انتخاب می شود. این مدل های آینه معمولا از PVC ساخته می شوند که حاوی اقلام بهداشتی و آرایشی داخل جعبه می باشد. همیشه قرار دادن لوازم آرایشی مانند مسواک در کنار آینه ناخوشایند بوده است، اما به لطف قفسه های جعبه توالت آینه، این مشکل حل شده است.


پرطرفدارترین مدل های آینه برای دکوراسیون داخلی

آینه ها فقط برای حمام یا اتاق رختکن نیستند. قرار دادن آینه قدی خوب می تواند به هر اتاق و یا حضور آن در پذیرایی ، نور و سبک اضافه کند ، توجه میهمانان را به خود جلب می کند. علاوه بر این ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند یک آینه ایستاده را در یک اتاق کمی روشن قرار دهند و از یک فضای سبک تر لذت ببرند. آینه ها در ایجاد توهم فضای بیشتر بی نظیر هستند و فضاهای کوچکتر را قابل مشاهده تر می کنند ، فقط برای پیدا کردن بهترین مسابقه بین آینه و سایر عناصر تزئینی ، خلاقیت و درک کمی طول می کشد.



آینه قدی دیواری


یکی از چشمگیرترین آینه های قدی ، مدل دیوار است که به خوبی به ترتیب داخلی می درخشد و این روزها محبوبیت زیادی کسب کرده است. قرار دادن این مدل روی دیوار از مدل هایی با پایه و تلفن همراه محبوب تر است و باعث می شود فضای خانه مرتب و خاص به نظر برسد. معمولاً آینه های بلند بینش بیشتری را برای مخاطبان فراهم می کنند و فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند ، و همچنین در تقویت محیط بسیار مؤثر هستند. به دلخواه خود ، می توانید آه را در دیوار سفارش دهید یا آن را در نیمی از دیوار روشن کنید.


جدیدترین مدل های آینه قدی


اگر هنوز با آینه های ایستاده یا آینه ها در ارتفاع کامل آشنا نیستید ، باید بگوییم که این آینه مدل کاملاً متفاوت از الگوهای دیوار است و هرگز به دیوار وصل نمی شود. طول آینه نیز چند پا بزرگتر از عرض است و یکی از مزایای مهم آن این است که فرد کل رشد خود را از طریق بازتاب خود می بیند. همچنین این امکان را می دهد که نه تنها سبک و بدبینی لباس را ببیند ، بلکه سبک فضای مورد نظر را نیز تکمیل می کند. در حقیقت ، آینه های بلند می توانند همزمان ویژگی های عملکردی و زیبایی را ارائه دهند و واقعاً شگفت انگیز هستند که به عنوان یک افزودنی قابل توجه برای هر فضایی شناخته می شوند. علاوه بر این ، سبک ها و مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. در این بخش با آخرین مدل های این آینه زیبا آشنا خواهید شد:



آینه قدی چراغ دار


بهترین مدل آینه قدی برای استفاده طولانی مدت و مشاهده روزانه آینه های بلند با چراغ هستند. در طی چند سال گذشته ، آینه های درخشان بسیار محبوب شده اند و حتی انتخاب بسیاری برای گرفتن عکس و سلفی بوده اند. علاوه بر این ، در نگاه اول ، بسیار خاص و سرگرم کننده به نظر می رسد و بسیاری از افراد هنگام دیدن چراغ های جذاب در اطراف آینه به آن جذب می شوند. جالب است بدانید که فروش آینه قدی با چراغ برای سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی بسیار قابل مشاهده است و برای جذب مشتری مؤثر است. از آنجا که امکان ضبط ویدیوی با وضوح بالا را فراهم می کند.


آینه قدی بک لایت


بک لایت یکی از مدل های شیک آینه های سبک است که بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی شده است. نور مدل بک لایت بسیار نرم است و در پشت آینه پنهان شده و بهترین پیشنهاد برای خانه هایی است که دارای دکوراسیون مدرن هستند. می توانید به هر رنگی که بدون شک از آن لذت خواهید برد ، برای تازه کردن خانه یا اتاق خود ، به لایه های عقب آهه تغییر دهید.



آینه قدی ریموت


همانطور که از نام آن پیداست ، نور ریموت با کمک کنترل ریموت روشن و خاموش می شود ، و همچنین می توانید رنگ نور را تغییر دهید. این مدل آینه گزینه ای مناسب برای اتاق های رختکن و اتاق های آرایشگاه است و به اشکال مختلف با و بدون قاب طراحی شده است. از دیگر خصوصیات جذاب آینه قدی ریموت ، می توان توانایی تنظیم چراغ های یکپارچه را ذکر کرد ، که زیبایی محیط را با روشنایی نرم دو برابر می کند.


چه مدل آینه ای برای دکوراسیون داخلی بهتر است؟

آینه برنزی; امروزه طراحان داخلی از آینه ها در اشکال، سبک ها، رنگ ها و اندازه های مختلف برای خلق زیبایی منحصر به فرد، توهمات نور و فضایی شاد استفاده می کنند. با قرار دادن آینه در هر فضایی می توانید احساس وسعت ایجاد کنید و از نور فوق العاده و آرامش بخش آن لذت ببرید. یکی از محبوب ترین آینه ها در طراحی داخلی آینه برنزی است که ترکیبی از قهوه ای، قرمز و طلایی را نشان می دهد. این رنگ متالیک جذاب، هارمونی گرمی به خانه ها می بخشد و برای دکورهای مجلل و مینیمال ایده آل است.


فرقی نمی کند آینه تزئینی برنزی کوچک باشد یا بزرگ. زیرا اندازه آینه با توجه به محیط مورد نظر انتخاب می شود. به عنوان مثال، برخی افراد این مدل را به عنوان نقطه کانونی روی دیوار نصب می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن برای راهروهای باریک برای ایجاد یک توهم بصری استفاده می کنند. همچنین نصب آینه پشت میز ناهارخوری بر حال و هوای جشن و مهمانی سرشار از زندگی و شادی تاکید می کند.



آینه برنزی نصب شده روی دیوار به طور گسترده ای برای دکوراسیون نقطه کانونی استفاده می شود. نقطه ای از خانه را برای جلب توجه بصری انتخاب کنید و آینه را روی دیوار نصب کنید. به عنوان مثال مجموعه ای از آینه های چند ضلعی را در کنار هم مانند یک پازل روی دیوار نصب کنید و فضای دیوار را به منظره ای جذاب تبدیل کنید.


رنگ برنز و فلز آن از گذشته های دور مورد توجه بوده است. این فلز به دلیل قیمت مناسب در مقایسه با سایر فلزات گرانبها مانند طلا و نقره کاربرد فراوانی در ساخت منازل و وسایل کاربردی دارد. علاوه بر این، فلزات برنزی یکی دیگر از گزینه های تزئینی محبوب است. البته جذابیت رنگ این فلز تاثیری در کاربردهای مختلف و طرح های گسترده آن نداشته است. ایجاد جلوه خاصی از رنگ برنز در طراحی داخلی یکی از دلایل اصلی محبوبیت این فلز است.


آینه برنزی را در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟


آینه برنزی نصب شده روی دیوار به طور گسترده ای برای دکوراسیون نقطه کانونی استفاده می شود. نقطه ای از خانه را برای جلب توجه بصری انتخاب کنید و آینه را روی دیوار نصب کنید. به عنوان مثال مجموعه ای از آینه های چند ضلعی را در کنار هم مانند یک پازل روی دیوار نصب کنید و فضای دیوار را به منظره ای جذاب تبدیل کنید.


رنگ برنز و فلز آن از گذشته های دور مورد توجه بوده است. این فلز به دلیل قیمت مناسب در مقایسه با سایر فلزات گرانبها مانند طلا و نقره کاربرد فراوانی در ساخت منازل و وسایل کاربردی دارد. علاوه بر این، فلزات برنزی یکی دیگر از گزینه های تزئینی محبوب است. البته جذابیت رنگ این فلز تاثیری در کاربردهای مختلف و طرح های گسترده آن نداشته است. ایجاد جلوه خاصی از رنگ برنز در طراحی داخلی یکی از دلایل اصلی محبوبیت این فلز است.



مدل های آینه برنزی


آینه برنزی در انواع توکار و مستقل تولید می شود. مدل های توکار بنا به نظر و سلیقه طراح ساخته شده و در حین اجرای دکور قابل نصب می باشد. معمولا از آینه های برنزی توکار برای درب کمد دیوارها، سقف، راهروها و غیره استفاده می کنند. مدل مستقل و مجزا نیز توسط مشتریان خریداری می شود و به راحتی در قسمت های مختلف خانه قابل اجرا می باشد.در زیر با مدل های محبوب دیواری و دکوری آینه برنزی آشنا خواهید شد:


آینه برنزی دیواری


آینه های دیواری در طرح ها و نقش های متنوع و زیبا تولید می شوند و بهترین انتخاب برای دکوراسیون کلاسیک و مدرن هستند. با کمک این ایده خلاقانه و جدید می توان فضای خانه را به بهترین شکل ممکن در عین صرف کمترین هزینه، شیک و مجلل جلوه داد. علاوه بر این وجود آینه بر روی دیوار قسمت های مختلف خانه مانند اتاق پذیرایی، ظرافت سایر عناصر تزئینی را تداعی می کند و می توان آن را در قاب های تزئینی مختلف نصب کرد.



آینه برنزی طرح چوسان قدیم


بسیاری از آنها طرفدار سبک های سلطنتی هستند و خانه خود را بر اساس این الگو تزئین می کنند. بنابراین آینه برنزی Old بهترین انتخاب برای سبک های قدیمی و سلطنتی است که با قاب های منبت کاری و طلاکاری شده تولید می شود. یکی از خاص ترین مدل های این سبک، چوسان آینه برنزی قدیمی است که می توانید آن را برای دیوار پذیرایی یا کنسول انتخاب کنید و از ظرافت بی نظیر قاب آن شگفت زده شوید.


جدیدترین مدل های آینه قدی

آینه ها فقط برای حمام یا اتاق رختکن نیستند. قرار دادن آینه ای با طول مناسب می تواند به هر اتاقی نور و استایل ببخشد یا وجود آن در پذیرایی توجه مهمانان را به خود جلب می کند. همچنین بسیاری از افراد ترجیح می دهند آینه ای ایستاده را در اتاقی با نور کم قرار دهند و از فضای روشن تری لذت ببرند. آینه ها در ایجاد توهم فضای بزرگتر و نمایان شدن فضاهای کوچکتر منحصر به فرد هستند، فقط کمی خلاقیت و درک لازم است تا بهترین تطابق بین آینه و سایر عناصر تزئینی را پیدا کنید.

اگر می خواهید با خرید یک آینه بلند انعکاس بهتری در فضا ایجاد کنید و در عین حال جلوه خاصی به فضا ببخشید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

یکی از چشمگیرترین مدل آینه های بلند مدل دیواری است که با چیدمان داخلی به خوبی می درخشد و این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. قرار دادن این مدل روی دیوار نسبت به مدل های پایه و موبایل طرفداران بیشتری دارد و فضای خانه را مرتب و خاص جلوه می دهند. معمولا آینه های قدی دید بیشتر و وسیع تری را در اختیار مخاطب قرار می دهند و فضای کمتری را اشغال می کنند و در افزایش محیط نیز بسیار موثر هستند. با توجه به سلیقه خود می توانید یک آینه قدی که روی دیوار تعبیه شده است سفارش دهید یا آن را تا نیمه به دیوار تکیه دهید.



جدیدترین مدل های آینه قدی


اگر هنوز با آینه های ایستاده یا تمام قد آشنا نیستید، باید بگوییم که این مدل آینه با مدل های دیواری کاملا متفاوت است و هرگز به دیوار متصل نمی شود. طول آینه قدی نیز چندین فوت بیشتر از عرض آن است و یکی از مزایای مهم آن این است که فرد تمام قد خود را از انعکاس خود می بیند. علاوه بر این، نه تنها امکان دیدن بهتر استایل و آراستگی لباس را فراهم می کند، بلکه مکمل استایل فضای مورد نظر نیز می باشد. در واقع، آینه‌های بلند می‌توانند همزمان ویژگی‌های کاربردی و زیبایی‌شناختی را ارائه دهند و واقعاً شگفت‌انگیز هستند که به عنوان یک افزودنی قابل توجه برای هر فضایی شناخته شوند. همچنین، سبک ها و مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. در این قسمت با جدیدترین مدل های این آینه فوق العاده آشنا می شوید:



آینه قدی چراغ دار


بهترین آینه ها برای استفاده طولانی مدت و تماشای روزانه، آینه های بلند با نور هستند. در چند سال گذشته آینه های روشن بسیار محبوب شده اند و حتی انتخاب بسیاری برای گرفتن عکس و سلفی بوده اند. همچنین در نگاه اول بسیار خاص و سرگرم کننده به نظر می رسد و بسیاری از افراد با دیدن نورهای جذاب اطراف آینه جذب آن می شوند. جالب است بدانید فروش آینه های قدی چراغ دار برای سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی بسیار به چشم می خورد و در جذب مشتری موثر است. زیرا امکان ضبط ویدئو با کیفیت بالا را فراهم می کند.


آینه قدی بک لایت


نور پس زمینه یکی از مدل های شیک آینه با نور است که بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی شده است. نور مدل بک لایت بسیار ملایم است که پشت آینه پنهان می شود و بهترین پیشنهاد برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن است. امکان سفارش آینه تمام قد پشتی در هر رنگی وجود دارد که مطمئناً برای شما جذابیت دارد و به فضای خانه یا اتاق شما نور می بخشد.



آینه قدی ریموت


آینه نور از راه دور همانطور که از نامش پیداست با استفاده از ریموت می توان آن را روشن و خاموش کرد و همچنین رنگ نور را تغییر داد. این مدل از آینه ها به اشکال مختلف با قاب و بدون قاب، گزینه مناسبی برای رختکن و آرایشگاه ها می باشد. از دیگر ویژگی های جذاب آینه ریموت قدی، قابلیت تنظیم چراغ های تعبیه شده است که با درخششی ملایم، زیبایی محیط را دو چندان می کند.