هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

هوم دکوریشن

جدیدترین و به روزترین اطلاعات دکوراسیون داخلی

مهم ترین نکات خرید آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی یکی از مولفه های مهم در سرویس های بهداشتی محسوب می شود. حتما تا به حال با سرویس بهداشتی بدون آینه مواجه شده اید تا نقش آن را به خوبی درک کنید. این وسیله کاربردی فضای داخلی را بزرگتر نشان می دهد. انواع قاب و فریم لس با متریال های مختلف در بازار وجود دارد. اندازه کوچک حمام شما را مجبور کرده است که در انتخاب های خود تغییراتی ایجاد کنید تا آن را کاربردی کنید و در عین حال فضای کمتری را اشغال کنید. 



امروزه تنوع آینه های آرایشی و سرویس های بهداشتی بسیار زیاد است و در مدل های خاص و جالبی تولید می شوند که با آن ها می توانید به راحتی آینه سرویس بهداشتی مناسب برای هر فضایی را با هر دکوراسیونی پیدا کنید. یکی از پرطرفدارترین انواع آینه های مدرن، آینه آرایشی گرد است که برای سرویس های بهداشتی کوچک نیز بسیار مناسب است، این آینه ها در اندازه های مختلف تولید می شوند و بسیار شیک و زیبا هستند، بیشترین و بدون گوشه این نوع لوازم آرایشی را دارند. آینه نیز بسیار محبوب است.


اگرچه آینه های مربع و مستطیل قدیمی تر هستند، اما همچنان زیبایی خود را دارند و هنوز هم در بسیاری از حمام ها استفاده می شوند. اما یکی از ویژگی هایی که در آینه های مدرن می توانید پیدا کنید استفاده از لامپ های ال ای دی است، این نوع آینه حمام به آینه بلک لایت معروف است و لامپ های کوچکی پشت آینه قرار می گیرد که بسیار زیبا و مجلل هستند.



مهم ترین نکات خرید آینه سرویس بهداشتی


برای انتخاب آینه سرویس بهداشتی ، باید برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب عملی را انجام دهید که در زیر توضیح خواهیم داد:


اندازه: ابتدا اندازه بخشی را که می خواهید آینه سرویس بهداشتی را قرار دهید ، قرار دهید و سپس در مورد اندازه توالت فکر کنید. به طور کلی ، آنها اندازه و اندازه آینه با اندازه توالت یا کمی کمتر از توالت را انتخاب می کنند. انتخاب آینه ها با عرض بیشتر از غرور از نظر حفظ نظم در دکوراسیون داخلی مطلوب نیست. اگر طول غرور شما بسیار گسترده است ، می توانید از چندین آینه استفاده کنید.



مدل: مدل های آینه سرویس بهداشتی که عمودی هستند ، فاصله از سقف تا کف را بزرگتر می کنند ، که عمدتا در فضاهای کوچک استفاده می شود. اگر غرور شما از طراحی دور برخوردار باشد ، یک آینه گرد می تواند زیبایی حمام را چند برابر کند.


مواد: مواد اولیه مختلفی برای تولید آینه سرویس بهداشتی استفاده می شود که می تواند شامل محصولات چوبی و چوبی ، فلز ، فولاد ، آلومینیوم ، PVC و پلاستیک باشد. به خاطر داشته باشید که به دلیل رطوبت در حمام ها ، انتخاب مواد ضد آب را در نظر بگیرید.


رنگ: برای انتخاب رنگ آینه سرویس بهداشتی بهتر است رنگ سینک، رنگ کاشی و یا رنگ کف سرامیک را در نظر بگیرید. محبوب ترین رنگ برای قاب سفید است.


قفسه: عناصر تزئینی یا گلدان کوچک می توانند زیبایی خاصی را به حمام اضافه کنند. در سالهای اخیر ، قفسه های تزئینی در آینه های حمام بسیار محبوب بوده اند.



جعبه: داشتن یک جعبه یا کمد می تواند به راحتی چیزهای شما را ترتیب دهد. اگر غرور شما کمد لباس ندارد ، استفاده از آینه سرویس بهداشتی ، که دارای جعبه یا کمد است ، می تواند برای شما مفید باشد. اگر فضای مناسب دارید ، انتخاب مدل هایی که با یک جعبه همراه هستند می تواند برای خرید مناسب باشد.نورپردازی: مدل های جدیدتر دارای نورهای مخفی هستند که می توانید هنگام تنظیم چهره از آن برای دید بهتر استفاده کنید.


تمیزی: فضای داخلی حمام مملو از باکتری است، بنابراین تمیز کردن آن بسیار مهم است. در هنگام خرید دقت کنید یکی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز و شستشو شود.


شرط وجود آینه سرویس بهداشتی بر کسی پوشیده نیست. داشتن آینه روشنایی را افزایش می دهد و فضای داخلی را بزرگتر نشان می دهد و همچنین تنظیم چهره را برای شما آسان تر می کند. مهم این است که بتوانید مدلی را انتخاب کنید که برای شما کاربردی باشد، در این مقاله به این نکات پرداخته ایم تا بتوانید با توجه به فضای داخلی انتخابی مناسب داشته باشید.


مهم ترین نکات در خصوص انتخاب آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو شکل ها و نقش های مختلفی دارد و از آینه های تزئینی برای مکان های مختلف استفاده می شود. نقوش آینه دکوراتیو مانند لوزی آینه دکوراتیو در بازار وجود دارد که ظاهری هندسی و زیبایی دارد و به صورت نقوش چند قسمتی یکپارچه شده اند. آینه دکوراتیو چند نقطه یکی از انواع آینه هایی است که در طرح های قطعه ای به دیوار چسبانده می شود. آینه های تزیینی یک تکه ظاهری زیبا دارند و در اشکال مختلفی مانند آینه های دکوراتیو گرد که یکی دیگر از آینه های تزئینی تولید شده در رنگ های بنفش، سبز، شفاف و ... می باشد. رنگ ها رنگ آینه دکوراتیو یکی از آینه های زینتی و تزیینی موجود در بازار در رنگ های آینه مسی، آینه طلایی، آینه دودی و آینه صورتی و ... می باشد. البته پرطرفدارترین آنها آینه های طلایی و مسی هستند که از قدیم مورد استفاده ایرانی ها بوده است.



آینه ها دارای طرح های مختلفی مانند دیوارپوش های آینه ای هستند که برای پوشش دیوار اتاق ها، سرویس ها، پذیرایی ها و غیره استفاده می شوند. آینه های تزئینی دیوار برای نمایش گسترده فصول استفاده می شود. آینه دکوراتیو یکی از زیباترین طرح های آینه هستند که به شکل پازل روی دیوار نصب می شوند. آینه های پازلی در طرح های مختلفی عرضه می شوند. آینه های دیواری مدرن نوع جدیدی از آینه های تزئینی هستند که می توان آن ها را با سایر وسایل منزل ترکیب کرد و مطابق با وسایل منزل چیدمان کرد. کاشی های آینه تزئینی شیک آینه دکوراتیو هستند که در بغل اما شبیه به آینه واقعی و در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید شده اند. پلکسی آینه دکوراتیو یکی از آینه های ایمن و سبک وزنی است که از جیوه و یک ورقه پلکسی تولید می شود.


تاثیر آینه دکوراتیو بر فضای خانه


طراحی دکوراسیون منزل در هر دوره ای طرفداران خود را داشته است و از ابزارهای مختلفی در طراحی استفاده شده است که رواج پیدا کرده است. امروزه آینه دکوراتیو یکی از رایج ترین محصولات تزئینی است که تاثیر بسزایی در محیط خانه دارد. یکی از بهترین تاثیرات آینه در فصلی بودن خانه بزرگ، به رخ کشیدن فضای کوچک خانه است. اگر آینه در جایی نصب شود که نور آن را به خوبی منعکس کند، خانه را بزرگتر نشان می دهد و همچنین در نورپردازی خانه تاثیر می گذارد. ممکن است در قسمتی از خانه قسمتی آسیب دیده داشته باشید یا یک کمد به راحتی بتواند با آینه قسمت آسیب دیده را از دید پنهان کند. هنر آینه کاری روی سقف و دیوار می تواند سقف خانه را بزرگتر نشان دهد و تاثیر عمیقی بر درخشندگی و زیبایی دکوراسیون منزل داشته باشد.




تولید آینه های دکوراتیو از دیرباز در کشور متمدن ما تولید می شود و هنرمندان زیادی در زمینه تولید آینه دکوراتیو در طرح های مختلف مانند آینه های چند تکه و تک تکه آینه دکوراتیو با اشکال متنوع و مدرن، کلاسیک، پلکسی فعالیت می کنند. ، دیوارها و ... خرید آینه دکوراتیو برای خانه هایی که سبکی ساده و بی روح دارند توصیه می شود چرا که آینه های دکوراتیو می توانند فضا را روشن، سرزنده و بازیگوش کنند و در بزرگتر و پرنورتر جلوه دادن محیط تاثیر بسزایی داشته باشند. سفارشات آینه دکوراتیو در بازار با قیمت های مختلف انجام می شود زیرا قیمت آینه های دکوراتیو در بازار با توجه به شاخص هایی مانند طرح، مدل، نوع و ... محاسبه می شود.



برای انتخاب آینه به چه نکاتی دقت کنیم؟


هنگام انتخاب آینه باید به نکات زیادی توجه کرد. همانطور که می دانید در دکوراسیون داخلی خانه از آینه استفاده می شود به همین دلیل قبل از انتخاب مدل آینه مدرن ابتدا باید محل نصب آینه را انتخاب کنید. همانطور که می دانید محل نصب آینه باید دیواری کاملا صاف و آرام باشد تا آینه زیباتر و چشم نوازتر شود. بهتر است آینه را روی دیوار راهروها یا دیوار پشت مبل یا دیوار پشت تلویزیون نصب کنید. علاوه بر این باید به ابعاد دیوار آینه توجه کرد. اگر دیوار شما کوچک است، بهتر است آینه را در اندازه و تعداد کم تهیه کنید. علاوه بر این باید به رنگ آینه نیز توجه کنید. علاوه بر این باید به جنس و کیفیت آینه نیز توجه ویژه ای داشته باشید. مورد بعدی قیمت آینه است که هنگام سفارش آینه مدرن و خرید آینه مدرن باید به آن توجه کنید.